* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Szkolenie w wielkiej cenie2008-07-11 13:20:09Urzędnicy samorządowi chcą się szkolić za unijne pieniądze. W ciągu 3 miesięcy od uruchomienia przez MSWiA konkursu na szkolenia ogólne i specjalistyczne w ramach poddziałania 5.2.1. PO Kapitał Ludzki wpłynęło blisko 300 wniosków. Ich łączna wartość ponad 14-krotnie przekroczyła kwotę przewidzianą pierwotnie na konkurs. |
![]() |
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
![]() |
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning2008-05-28 14:19:25W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach. |
![]() |
Turystyka na Lubelszczyźnie będzie dofinansowana2008-03-11 13:22:42Województwo lubelskie stworzyło warunki dla firm z branży turystycznej do pozyskania dotacji unijnej w wysokości od 100 000 PLN do nawet 2 000 000 PLN. |
Szkolenia e-learning VAT Piotrków Trybunalski, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.